Dla naszych klientów posiadających restauracje oraz hotele proponujemy system S4H.
Dzięki systemowi S4H przekonasz się, że Twój personel jest całkowicie uczciwy a precyzyjne rozliczenie kosztu produkcji pozwoli Ci zoptymalizować politykę cenową. Nowoczesne systemy rabatowe oraz skomplikowane mechanizmy promocyjne zaszyte w oprogramowanie sprawią, że Twoi klienci będą chętniej przychodzić do Twojego lokalu. Ponieważ nasi specjaliści na bieżąco śledzą zmiany w przepisach, możesz nie martwić się, czy Twój lokal spełni wszystkie wymogi księgowe.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie producenta S4H
S4H POS
Aplikacja S4H POS, to program pos dla restauracji oparty na technologii ekranów dotykowych. Dzięki współpracy z programem S4H CHEF pozwala na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu. Takie połączenie umożliwia na bieżąco monitorować proces sprzedaży, stan magazynu, tworzyć zamówienia i dokonywać obliczeń statystycznych.
S4H POS dzięki licznym opcjom konfiguracyjnym umożliwi sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skróci czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu.
Zalety-
- transakcyjność wykonywanych operacji
- spójna konstrukcja relacyjnej bazy danych
- stały podgląd sprzedaży w module managerskim z pełną szczegółowością
- prosta i elastyczna możliwość definiowania ekranów przycisków, z dowolną ilością zagłębień, dowolną wielkością przycisków, kolorem, tłem, krojem czcionki
- możliwość dostępu do konkretnych towarów z wielu różnych ekranów (np możliwość definiowania win wg barwy, wg kraju pochodzenia, wg poziomu słodkości)
- stały podgląd rachunku na każdym etapie jego obsługi
- sprzedaż jednego artykułu w wielu zawartościach w różnych cenach
- wygodny moduł bonowania zestawów i pizz
- zaawansowany moduł dzielenia i łączenia rachunków
- możliwość definiowania formatów wykorzystywanych dokumentów: rachunków, zamówień, faktur, dokumentów kasowo bankowych
- możliwość definiowania wydruków zestawień rozliczających zmianę
- spójny system rabatowania
S4H Chef
S4H Chef to aplikacja rozliczeniowo-magazynowa wyróżniająca się zaawansowanym systemem raportowania, dzięki któremu zawsze otrzymasz zestawienia jakie są Tobie potrzebne.Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzanie ich stanów magazynowych, generowanie raportów i składanie zamówień sprawiają, że S4H Chef jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów na rynku.
Innowacyjny system synchronizacji pozwala przy użyciu jednego modułu CHEF zarządzać siecią lokali, dane są przesyłane tak często jak tego wymagasz, jesteś zawsze na bieżąco informowany o stanie Twojej firmy.
Zalety- prezentuje dokumenty z możliwością definiowania własnych dokumentów opartych o przygotowane źródło danych
- definiowalne widoki tabel z możliwością ich prostego grupowania, filtrowania i porządkowania
- graficzne wykresy reprezentujące dane
- intuicyjne i proste tabele przestawne (kostki OLAP) z możliwością zapamiętywania własnych układów, generowania wykresów słupkowych działających w technologii „drill-down” (przechodzenie od ogółu do szczegółu przez wybór słupka na wykresie).
- możliwość definiowania własnych lub zmiany istniejących dokumentów we wbudowanym edytorze
- możliwość eksportowania dokumentów i zestawień do popularnych formatów, m.in.: PDF, HTML, RTF, XLS, BMP, JPG, przy czym eksport działa zgodnie z technologią WYSIWYG (To Co Widzisz Jest Tym Co Otrzymasz)
- niemodalny charakter działania aplikacji, tj. możliwość obsługi wielu okien jednocześnie (nie trzeba przerywać wprowadzania dostawy, aby wykonać zestawienie stanów)
S4H Hotel&Spa
Projektując nasze oprogramowanie hotelowe pamiętaliśmy o Twoich pracownikach. Do obsługi S4H HOTEL & SPA nie potrzebujesz wielogodzinnych szkoleń czy zapoznawania się z wielostronicowymi instrukcjami obsługi – wystarczy kilka chwil z programem, aby sprawnie poruszać się po jego modułach.
Używaj bogatego w funkcje, a jednocześnie czytelnego grafiku rezerwacji, aby obsługiwać gości w Twoim hotelu, jednocześnie planując ich zabiegi spa i wyżywienie. Na końcu pobytu swoich Klientów wydrukujesz rachunek lub fakturę jednym kliknięciem.
Zalety- intuicyjny grafik rezerwacji;
- praca w sieci hoteli z synchronizacją danych;
- tworzenie rezerwacji indywidualnych i na grupę;
- tworzenie szybkiej rezerwacji wg kategorii pokoju;
- planowanie żywienia dla gości hotelowych oraz spoza hotelu;
- planowanie usług dodatkowych;
- rezerwacja miejsca parkingowego do rezerwacji pokoju;
- szybki podgląd obłożenia pokoi;
- rozbudowany moduł raportowania;
- tworzenie planów cenowych;
- przesyłanie płatności rachunków na konto gościa;
- tworzenie faktur zaliczkowych i końcowe rozliczanie faktur;
- indywidualne lub grupowe rozliczanie pobytów gości;
- rozliczanie opłaty klimatycznej;
- obsługa płatności odroczonych;
- preautoryzacja kart płatniczych;
- szybka sprzedaż detaliczna na ekranie głównym rezerwacji;
- raporty finansowe zmianowe i sprzedażowe;
- zintegrowany moduł SPA z modułem rezerwacji pokoi;
- określanie dostępności godzin pracy dla zasobu;
- definiowanie zabiegów z przypisaniem do personelu i zasobów;
- możliwość przypisania operatorów do zasobów (SPA);
- określenie godzin pracy personelu;
- moduł planowania Housekeeping;
- moduł obsługi minibarków;
- informacja o temperaturze pokoju, otwartych oknach, obecności gościa w pokoju itp.;
- współpraca z zamkami elektronicznymi, centralami telefonicznymi.
S4H POSLite
Jest to rozwiązanie dedykowane małym punktom gastronomicznym, takim jak: bary, kawiarnie, małe restauracje czy food trucki. Polecane szczególnie tym, którzy chcą szybko uruchomić sprzedaż na urządzeniach POS.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy wersję Lite naszego kultowego systemu POS. Szybka konfiguracja, prostota obsługi i szybkość działania to zalety wersji Lite.